piątek, 6 kwietnia 2012

Deklaracja nieśmiertelności

szaaaalony
Ooooj Szalony!
Nawiązując do uprzednio lekko sprofanowanego przeze mnie filmu pt. "Deklaracja nieśmiertelności" użytym tam cytatem z pana Piotra Korczaka "Szalonego" chciałbym się szczerze zrehabilitować! Na film czekałem z niezwykłym zapałem przez długi czas i gdy wreszcie dane mi było go obejrzeć w 2010 roku, jak widać mimo, że jest to właściwie dokument obrazujący dążenie starzejących się, świetnych swego czasu ludzi do upragnionej nieśmiertelności, wiecznej młodości, ucieczki wiecznie młodego ducha ze starzejącej się skorupy ciała, to byłem pod dużym jego wrażeniem. Komentarze na YT pod trailerem typu "urywa dupę" są wg mnie jak najbardziej na miejscu, można kpić z wady wymowy "Szalonego" ale trzeba oddać mu jego honor i powiedzieć, że swoim zaangażowaniem sporo zrobił dla rozwoju wspinaczki w Polsce i wciąż jest niezłym łojantem :) (przecież to on w wieku 51 lat daje ze szmaty co widać na trailerze filmu!)


 Dobry pogląd na to jak kiedyś wspinało się w polskich skałach, (w tym przypadku sportowo) dają poniższe filmiki z YT, na których również mamy okazję zobaczyć tego pana w akcji ;)
Niestety dźwięk trzeba podkręcić bo pozostawia wieeele do życzenia, ale spójrzcie tylko, jakie oni mieli buty! :D




Jestem absolutnie pod ich wrażeniem :)

Brak komentarzy: