czwartek, 5 kwietnia 2012

Ekipa

together better
on the pick
Od tego momentu mam przyjemność współtworzyć tego bloga z moim towarzyszem łojanckiej akcji - Ewaldem, osobą która swoim silnym charakterem burzy tamy, a jednocześnie motywuje mnie do większego wysiłku i optymistycznego patrzenia w przyszłość. Takiego duetu potrzebuje każdy i każdemu takiego życze! ;)
Pozwólcie, że zacytuje naszego ulubionego mentora, Sz. P. Szalonego: "Ja nigdy nie walciłem ze skałą, ja nigdy nie walciłem z właśną śłabością, ja walciłem poplośtu z dlugim ćłowiekiem konkletnie z Tomasiem, Tomaś był moją motiwaćją do wspinania i to było najwaźniejsie, zieby zrobić dłogę, której on nie źrobi, wśpiąć się tam gdzie on nie da rady..."





"Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą." - Jim Morrison

Brak komentarzy: